Strony
- Deklaracja Dostępności
- Działalność
- English version
- Informatyka. Ogólnopolska sieć wymiany doświadczeń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych
- Komunikaty
- Kontakt
- O nas
- Ochrona danych osobowych
- Oferta
- Dla szkół
- Informator
- Konferencje
- 10. FORUM ROZWOJU MAZOWSZA
- Konferencja – Wsparcie szkół w Projekcie „Lekcja:Enter”
- Konferencja „Edukacja dla bezpieczeństwa – zmiany programowe, teoria i praktyka przedmiotu w codziennym życiu”
- Konferencja „Empatia – kompetencje społeczne w świecie technologii”
- Konferencja „Interdyscyplinarne nauczanie przedmiotów przyrodniczych i ścisłych”
- Konferencja „MaKI – Mazowieckie Kluby Integracyjne – o sile działań edukacyjnych wspierających i integrujących uczniów”
- Konferencja „Mazowiecka szkoła uczy nowocześnie”
- Konferencja „Na tropach Enigmy” – delegatury
- Konferencja „Nowe technologie – nowy wymiar edukacji” – delegatury
- Konferencja „Sztuczna inteligencja w edukacji”
- Konferencja „Technologia informacyjno-komunikacyjna w zajęciach terenowych”
- Konferencja „Technologie a nowe wyzwania edukacyjne”
- Konferencja „Uczymy programowania w Warszawie”
- Konferencja „Umiejętne stosowanie TIK w nowoczesnej mazowieckiej szkole” – delegatury
- Konferencja „Dyrektor szkoły, która uczy nowocześnie”
- Konferencja „Komputer w kieszeni”
- Konferencja „Komputer w kieszeni” – delegatury
- Konferencja „Kreatywny uczeń używa TIK”
- Konferencja „Kreatywny uczeń używa TIK” – delegatury
- Konferencja „W poszukiwaniu eduMocji, czyli pewnego razu w szkole”
- Konferencja „W poszukiwaniu eduMocji, czyli pewnego razu w szkole” – Ciechanów
- Konferencja „W poszukiwaniu eduMocji, czyli pewnego razu w szkole” – Ostrołęka
- Konferencja „W poszukiwaniu eduMocji, czyli pewnego razu w szkole” – Radom
- Konferencja metodyczna „Gry i zabawy logiczne”
- Konferencja metodyczna „Laboratoria przyszłości w rękach informatyków”
- Konferencja metodyczna „Multimedia i informatyka”
- Konferencja metodyczna „Na tropach Enigmy”
- Konferencja metodyczna „Potęga informatyki”
- Konferencja metodyczna „Różne oblicza sztucznej inteligencji”
- Konferencja metodyczna „Świat liczb”
- Konferencja metodyczna „Tajemnice arkusza kalkulacyjnego”
- Konferencja online „Aktywizujące narzędzia cyfrowe w praktyce szkolnej”
- Konferencja online „Praktyczne wykorzystanie Laboratoriów Przyszłości w szkole”
- Konferencja online „Grupowo-Rozwojowo-Atrakcyjnie: GRA w edukacji”
- Konferencja online „Kolory”
- Konferencja TIK to MY – wsparcie szkół w Projekcie „Lekcja:Enter”
- Seminarium „Z technologią w świat nauki”
- VIII Ogólnopolska Konferencja „Normalizacja w Szkole”
- Webinar „Wsparcie w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią”
- Webinar: Kryzys, stres, pandemia i nauka zdalna – jak wracać do „normalności”
- Webinarium – Pilotaż Programu Szkół Kosmicznych
- Webinarium RODO w edukacji i zdalnej nauce
- Webinarium Szkoła, klasa online
- Kurs kwalifikacyjny w zakresie wychowania do życia w rodzinie
- Sieci współpracy
- Szkolenia
- Zapytaj o szkolenie
- Patronaty
- Polecamy
- Felietony
- Braki – felieton lutowy
- Dobry wiek – felieton listopadowy
- Ekwilibrystyczny – felieton wrześniowy
- Fanaberyjny – felieton grudniowy
- Gorący – felieton czerwcowy
- Haczyk – felieton październikowy
- Ja wiem lepiej – felieton majowy
- Jesienna zaduma – felieton październikowy
- Koniec epoki? – felieton styczniowy
- Krótki – felieton lutowy
- Łaknienie – felieton czerwcowy
- Listy – felieton listopadowy
- Małe wakacje – felieton czerwcowy
- Nadzieja – felieton grudniowy
- Nie rozumiem – felieton marcowy
- Nie tak – felieton listopadowy
- Nietypowy – felieton kwietniowy
- Obyś cudze dzieci uczył – felieton kwietniowy
- Perfekcyjny – felieton lutowy
- Perspektywa – felieton wrześniowy
- Plotka – felieton majowy
- Plus-minus – felieton sierpniowy
- Posadzić drzewo – felieton lipcowy
- Poświąteczny – felieton styczniowy
- Przestraszony – felieton wrześniowy
- Rekurencyjny – felieton październikowy
- Sfrustrowany – felieton czerwcowy
- Skutek uboczny – felieton majowy
- Smutny listopad – felieton listopadowy
- Święto edukacji – felieton październikowy
- Szary – felieton grudniowy
- Trudny – felieton styczniowy
- Trzydzieści lat – felieton wrześniowy
- Uczymy się – felieton sierpniowy
- Upadek – felieton kwietniowy
- Upadek obyczajów – felieton sierpniowy
- Uważny – felieton marcowy
- Wietrzny – felieton majowy
- Wiosenny – felieton marcowy
- Woda – felieton sierpniowy
- Wyzwania – felieton marcowy
- Zagadkowy – felieton lutowy
- Zapłakany – felieton styczniowy
- Zaprogramowany – felieton grudniowy
- Zarobiony – felieton kwietniowy
- Zasłyszane – felieton lutowy
- Zaśnieżony – felieton grudniowy
- Zaszczepiony – felieton marcowy
- Zdalny – felieton listopadowy
- Zdezorientowany – felieton lipcowy
- Zdyszany – felieton styczniowy
- Zmienny – felieton lipcowy
- Zziębnięty – felieton lipcowy
- Kwartalnik Meritum
- Przydatne linki
- Ze świata edukacji
- AI Girls Hackathon – Alice Envisions the Future
- Bezpłatny cykl webinariów dla edukatorów nt. technologii Microsoft dla Edukacji
- British Educational Training and Technology Show in London – BETT 2019
- Międzynarodowa konferencja CMSC – online 3 VII 2020
- Projekt „Tworzenie programów nauczania”
- Tydzień Edukacji Informatycznej 2020
- VII Ogólnopolski Konkurs „Normalizacja i ja”
- Warsztaty ,,Informatyka bez komputera. Kolorowanie grafów i szyfrowanie”
- Weź udział w Tygodniu Odkryć STEM 2019!
- Wielkie Święto Programowania
- Zgłaszanie przykładów dobrych praktyk
- Felietony
- Polityka prywatności