Serdecznie zapraszamy dyrektorów i nauczycieli różnych przedmiotów oraz różnych typów szkół na konferencję online, której głównym celem jest przedstawienie możliwości i korzyści, jakie przynosi nauczycielom wykorzystanie narzędzi cyfrowych i aktywnych metod nauczania w praktyce szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania wspartego grami. Pokażemy edukacyjny potencjał gier opierających się na wykorzystaniu nowych technologii, a także wyjaśnimy, dlaczego warto wykorzystywać gry w szkole, gdzie szukać wartościowych rozwiązań oraz jak tworzyć z uczniami ich własne gry.
Termin 9 listopada 2021 roku w godzinach 16.00-18.30
Program konferencji
- 16:00 Otwarcie konferencji
- Część wykładowa
- Nauczanie wsparte grami, gamifikacja a może zabawa? – Dorota Janczak
- Gry na lekcjach matematyki – Hania Basaj
- Gramy i powtarzamy – utrwalanie nie musi być nudne – Renata Rudnicka
- Gry o dziedzictwie kulturowym – Elżbieta Pryłowska-Nowak
- Tworzenie gier przez uczniów – Bartłomiej Krowiak
oraz uczestnicy kontra prelegenci – czy w czasie konferencji można „legalnie” grać w gry? i oferta szkoleń OEIiZK
- Część warsztatowa 17.45 – 18.30 (jeden warsztat do wyboru):
- Tworzenie gier w zintegrowanym środowisku Kodu Game Lab – Bartłomiej Krowiak
- Edukacyjne łamigłówki na przedmiotach przyrodniczych – Justyna Kamińska, Renata Sidoruk-Sołoducha
- Podróż na Księżyc – gra planszowa na informatyce – Agnieszka Samulska, Anna Grzybowska
- Gra terenowa jak najbardziej na czasie – Dariusz Brzuska, Małgorzata Witecka
- Baw się sztuką i kulturą – Elżbieta Pryłowska-Nowak
- Edukacyjny pokój zagadek – Marta Wnukowicz
Ze względów organizacyjnych należy zgłosić swój udział w konferencji poprzez formularz umieszczony na Platformie Obsługi Szkoleń. Przy zapisie na konferencję, prosimy o wybranie warsztatów. Opis warsztatów jest dostępny po wybraniu tytułu warsztatu z listy.
Udział w konferencji jest bezpłatny.