logo


NADAJEMY NOWĄ WARTOŚĆ UCZENIU SIĘ I NAUCZANIU

Wyszukiwarka


Poniżej znajduje się pełna oferta programów szkoleń oferowanych przez Ośrodek. Do niektórych programów nie zostały przypisane planowane terminy szkoleń. Osoby zalogowane do systemu mogą zapisać się na listę osób zainteresowanych danym szkoleniem. Gdy zostanie ono zaplanowane, zapisane osoby zostaną poinformowane o tym.

Poniższy formularz umożliwia przefiltrowanie listy szkoleń według określonego słowa lub frazy.

Wpisz szukane słowo

Wszystkei programy szkoleń oferowanych przez OEIiZK
SymbolNazwa szkoleniaObecnie planowanych grup
Granty MKO 2016
Gprog_OstrołękaProgramowanie dla najmłodszych0
Gprog_WarszawaProgramowanie dla najmłodszych0
Gprog_RadomProgramowanie dla najmłodszych0
Gprog_PłockProgramowanie dla najmłodszych0
Granty MKO 2017
GSINTPrezentacja treści na stronach internetowych wykonanych przez nauczycieli lub ich uczniów0
GprogSPProgramowanie dla najmłodszych0
Granty MKO 2018
GAP_WarszawaAplikacje przyrodnicze w chmurze0
GAP_OstrołękaAplikacje przyrodnicze w chmurze0
GPW1_WarszawaBawię się i uczę – programowanie wizualne w klasach I-III0
GPW1_OstrołękaBawię się i uczę – programowanie wizualne w klasach I-III0
GPW1_PłockBawię się i uczę – programowanie wizualne w klasach I-III0
GPW1_RadomBawię się i uczę – programowanie wizualne w klasach I-III0
GLM_WarszawaLekcje matematyki w chmurze0
GLM_OstrołękaLekcje matematyki w chmurze0
GPW2_WarszawaOd dialogu do algorytmu – programowanie wizualne w klasach IV-VIII0
GPW2_OstrołękaOd dialogu do algorytmu – programowanie wizualne w klasach IV-VIII0
GPW2_PłockOd dialogu do algorytmu – programowanie wizualne w klasach IV-VIII0
GPW2_RadomOd dialogu do algorytmu – programowanie wizualne w klasach IV-VIII0
GPP_WarszawaProgramujemy praktycznie – zabawa z robotami w klasach IV-VIII0
GPP_OstrołękaProgramujemy praktycznie – zabawa z robotami w klasach IV-VIII0
GSC_OstrołękaStop cyberprzemocy. Bezpieczeństwo uczniów w sieci0
GSC_WarszawaStop cyberprzemocy. Bezpieczeństwo uczniów w sieci0
GSC_RadomStop cyberprzemocy. Bezpieczeństwo uczniów w sieci0
GSC_PłockStop cyberprzemocy. Bezpieczeństwo uczniów w sieci0
GWK_WarszawaWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole0
GWK_CiechanówWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole0
GWK_OstrołękaWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole0
GWK_PłockWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole0
GWK_RadomWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole0
KKOKK
KKOKK.Kurs Kwalifikacyjny dla Oświatowej Kadry Kierowniczej0
KKOKK_Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą0
Nauczyciele matematyki
DESONLDesmos – kalkulator graficzny online na lekcjach matematyki0
GGBpGeoGebra dla początkujących0
GGBgimONLMatematyka z GeoGebrą w gimnazjum0
GGBpgONLMatematyka z GeoGebrą w szkole ponadgimnazjalnej0
Nauczyciele przedmiotów humanistycznych
AMHumCiekawe aplikacje na urządzenia mobilne użyteczne w nauczaniu przedmiotów humanistycznych0
HMOCHistoria na mapie i osi czasu0
SCMGSłuchamy, czytamy, mówimy i gramy. Aplikacje i zasoby Internetu wspierające naukę języków obcych0
TMPHTworzenie multimedialnych plakatów historycznych0
Nauczyciele przedmiotów przyrodniczych
AECHAplikacje edukacyjne dla chemików0
GCHGeografia w chmurze0
MLABMobilne laboratorium przyrodnicze0
NPKNauczanie przyrody z komputerem w szkole podstawowej0
OLABOtwarte laboratorium dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych0
PMSPodróże z mapą w sieci0
wPOMPodstawy pomiarów komputerowych0
PPTIKProjekty przyrodnicze wspierane TIK0
wSzPiKSpotkania z przyrodą i komputerem0
wSzPiK1Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 1. Mapy myśli - kreatywne notatki.0
SzPiK1Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 1. Współpraca w chmurze0
wSzPiK2Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 2. Proste doświadczenia przyrodnicze.0
wSzPiK3Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 3. Laboratorium przyrodnicze wspierane komputerowo (cz. 1).0
wSzPiK4Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 4. Laboratorium przyrodnicze wspierane komputerowo (cz. 2).0
wSzPiK5Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 5. Excel dla przyrodników.0
wSzPiK7Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 7. Symulacje komputerowe na zajęciach przyrodniczych.0
wSzPiK8Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 8. GIS w przyrodzie.0
wSzPiK9Spotkania z przyrodą i komputerem. Moduł 9. Przykładowe aplikacje edukacyjne on-line dla przyrodników.0
wSzPiK6Spotkania z przyrodą i komputerem.Moduł 6. Lekcja odwrócona.0
Nowa podstawa programowa
ABCDZONLABC o doradztwie edukacyjno-zawodowym dla wychowawców0
AJOONLAplikacje i zasoby internetu wspierające naukę języków obcych0
CHTIKAChemia z TIK w zreformowanej szkole podstawowej – aplikacje edukacyjne0
CHTIKLChemia z TIK w zreformowanej szkole podstawowej – laboratorium wspierane komputerowo0
EBiZONLEdukacja dla bezpieczeństwa i zdrowia wspomagana TIK0
PNPONLEdukacja przedszkolna z TIK a nowa podstawa programowa0
WNPONLEdukacja wczesnoszkolna z TIK a nowa podstawa programowa0
GGBspGeoGebra dla początkujących (szkoła podstawowa)0
GGBppGeoGebra dla początkujących (szkoły ponadpodstawowe)0
GISwPPGeograficzne Systemy Informacyjne w nowej podstawie programowej0
HUMTIKONLHumaniści lubią TIK, albo czy Korczak stosowałby TIK w swojej pracy?1
InterKRInteraktywna nauka o kulturze i regionie0
LFIZLaboratorium fizyczne wspomagane komputerowo w zreformowanej szkole podstawowej0
GGBspONLMatematyka z GeoGebrą w zreformowanej szkole podstawowej0
GEOwPPNarzędzia chmury w nauczaniu geografii z nową podstawą programową w szkole podstawowej0
MISPNauka programowania w klasach 1-30
PFIZNowe pomysły na lekcje fizyki wspierane TIK, czyli fizyka z tabletem0
ODTIKObserwacja i doświadczenie, czyli jak TIK może wspierać eksperymentowanie w laboratorium i w terenie0
PETIKOd pomysłu poprzez realizację do prezentacji projektu, czyli jak TIK może wspierać projekty edukacyjne0
OZEFOtwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu fizyki z nową podstawą programową0
PARPierwsze kroki z Arduino0
TIKPZONLPoradnictwo zawodowe w szkole branżowej wspierane TIK0
PROCESSProgramowanie w środowisku Processing0
ProgAndroONLProgramowanie wizualne dla systemu Android z AppInventor0
PWNPPProgramowanie wizualne według nowej podstawy programowej w klasach 4-8 szkoły podstawowej0
ProAKProgramujemy w JS z Akademią Khana1
PAMPrzygotowujemy aplikację mobilną0
PGZONL1.1Python cz. 1.1 - grafika żółwia0
PGZONL1.2Python cz. 1.2 - grafika żółwia1
PPAONL2.1Python cz. 2.1 - algorytmika0
PPAONL2.2Python cz. 2.2 - algorytmika0
PPM3Python cz. 3 – matura0
PPA1Python, algorytmika cz. 10
PPGZPython, grafika żółwia0
RRPPRozszerzona rzeczywistość na przedmiotach przyrodniczych0
PSMScratch i matematyka0
PSNWScratch w nauczaniu wczesnoszkolnym0
SymONLSymetrie z GeoGebrą1
SIGMONLSzybkie tworzenie stron internetowych w narzędziach chmury Google i Microsoft0
BTIKTIK w nauczaniu biologii w zreformowanej szkole podstawowej0
PC++ONLWstęp do programowania w C++0
Organizacja i zarządzanie placówką oświatową
sTIKDYR„Chmura w Internecie” wspiera dyrektora w sprawnym zarządzaniu szkołą opartą na wiedzy0
sARKDArkusz kalkulacyjny w pracy dyrektora szkoły0
DDYRDyrektor doświadczony – stale rozwijający się na rzecz przywództwa0
MDYRDyrektor szkoły w drodze do przywództwa edukacyjnego0
Posługiwanie się technologią informacyjną
ABCamABC aplikacji mobilnych0
ARDUINOArduino - mechatronika, nowoczesne oprogramowanie i nowe podejście do zajęć pozalekcyjnych0
sARKPArkusz kalkulacyjny dla początkujących0
sARKSArkusz kalkulacyjny dla średnio zaawansowanych0
sARKZArkusz kalkulacyjny dla zaawansowanych0
AUD1Audacity – edycja oraz tworzenie materiałów audio cz. 11
AUD_2Audacity – zaawansowana edycja oraz tworzenie materiałów audio, cz. 20
BOE1Bezpłatny Office365 dla szkoły w rękach nauczyciela (wprowadzenie)0
wCMSJBudowanie strony WWW szkoły w oparciu o system CMS Joomla0
WwSChroń swój wizerunek w sieci0
WCIES_MATCyfrowe narzędzia w nauczaniu matematyki - tablety1
DKTIKDziedzictwo kulturowe z TIK uczy i inspiruje0
EINWEdukacja informatyczna w nauczaniu wczesnoszkolnym0
OZOBOTEdukacyjne zastosowanie robotów OZOBOT0
EDUTIKeduTIKacja w nauczaniu najmłodszych0
GPIXONL1Edycja grafiki w programie online – PIXLR1
EPORTONLElektroniczne portfolio w pracy nauczyciela0
EXEONLeXeLearning – narzędzie do tworzenia i publikacji materiałów dydaktycznych0
EEExplain Everything0
WCIES_SNPI Warszawskie Seminarium Nauczycieli Przyrodników, czyli nowe wyzwania w edukacji przyrodniczej0
IPADiPad w edukacji0
PPNTJak promować swoją pracę przy użyciu nowych technologii?0
NewsONLJak przygotować szkolny newsletter0
iBelfer2Jak zaangażować uczniów używając tabletów0
JOOMLAJoomla! – wprowadzenie0
KOMTDONLKomiksy w ToonDoo0
RP_AMOBKomunikujemy się w języku obcym wykorzystując aplikacje mobilne0
KJOKomunikujemy się w języku obcym wykorzystując TIK1
VIDONLLekcje wideo z EDpuzzle0
MUPONLMemrise – techniki uczenia się w praktyce0
WCIES_LFMetody badawcze na lekcjach fizyki0
wMOODLEMetody i narzędzia nauczania na odległość – platforma Moodle0
RP_Off365Microsoft Office 365 – nowoczesne narzędzia informatyczne w pracy nauczyciela0
ODN_Off365Microsoft Office 365, czyli chmura w rękach ucznia i nauczyciela - ogólnopolskie szkolenie dla trenerów ODN0
NEV1Nagrywanie, edycja wideo cz. 10
NEV2Nagrywanie, edycja wideo cz. 20
SCR1-3Nauka programowania w klasach 1 – 30
WCIES_GTNowoczesne technologie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych0
WCIES_TESTNowoczesne technologie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych: Możliwości zastosowania e-testów w pracy nauczyciela0
WCIES_PBNowoczesne technologie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych: Padlet i blog jako miejsca gromadzenia zasobów edukacyjnych0
WCIES_CHMNowoczesne technologie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych: Praca w chmurze narzędziem skutecznej pracy zespołowej0
WCIES_MOBNowoczesne technologie w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych: Wykorzystywanie urządzeń mobilnych w pracy z uczniami0
RP_ODOOchrona danych osobowych0
ARKM 1Od podstaw do matury – Arkusz kalkulacyjny - część I2
ARKM 2Od podstaw do matury – Arkusz kalkulacyjny - część II3
RazAKOd razu Akademia Khana0
RazARKOd razu ciekawe arkusze0
RazChMOd razu dokumenty w chmurze0
RazHOCOd razu Godzina Kodowania (Hour of Code)0
RazSCRAOd razu SCRATCH2.00
RazTEDOd razu TED i TED-Ed0
RP_RODOOgólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO) - zmiany i nowości dla szkół i placówek oświatowych0
BOE2OneNote Class Notebook oraz Sway0
TACKKONLOpublikuj w Tackk0
BLNONLPlatforma Blendspace do tworzenia lekcji0
APPSONLPlatforma LearningApps w pracy nauczyciela0
wMOODLE_ ADMINPlatforma Moodle w szkole – instalacja i administracja0
P12WSTPodstawy użytkowania systemu operacyjnego Windows 7 i pakietu biurowego Office 20130
iBelfer6Prezentacja z tabletu – to proste!0
PRONLPrezentacje online inne niż w Prezi0
PREZIONLPrezi0
Prog_URSUSProgramowanie w gimnazjum0
PFMProjekt filmowy z wykorzystaniem aplikacji Movizu0
MET_BLONIEPrzygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć metodą eksperymentu0
QiTONLQuizy, testy online1
FEWEBRealizujemy filmy edukacyjne w aplikacjach Web 2.00
REPMULTReportaż multimedialny w projekcie edukacyjnym0
RS_CSSResponsywne strony WWW – CSS30
RS_HTMLResponsywne strony WWW – HTML50
RRERozszerzona rzeczywistość – zastosowania w edukacji0
WCIES-PSRozwijanie postaw przedsiębiorczych: promocja szkoły0
RP_ProgSCRATCH i godzina kodowania w klasach 1-31
BOE4SharePoint i podstawy administrowania usługą Office 3650
INTERamLSpacer w Łazienkach Królewskich – interaktywna nauka z aplikacjami mobilnymi0
SQULASqula – innowacyjna platforma edukacyjna dla dzieci i nauczycieli szkół podstawowych0
WCIES_TSBStosowanie TIK w nauczaniu - aktywna tablica0
SKGStwórzmy komunikat graficzny w sieci0
SKGONLStwórzmy komunikat graficzny w sieci0
SIISSzanuj siebie i innych w sieci – nauka poprzez zabawę z wykorzystaniem darmowych zasobów internetowych0
Tr-Off365Szkolenie dla Trenerów Microsoft Office 365 Education0
sUBUNTUSzkolny Remiks Ubuntu Desktop – nowoczesna edukacja dostępna dla każdego0
MSMIXSzybko łatwo i przyjemnie - tworzenie i prezentowanie efektów pracy uczniów (i nauczycieli) z bezpłatnymi aplikacjami w chmurze Microsoft0
iBelfer1Tablet w edukacji – zaczynamy0
iBelfer5Tablet zamiast tablicy z programem Explain Everything Collaboration0
TSBTablica interaktywna SMART Board na lekcji1
TEM_BLONIETechnologie i edukacja multimedialna w nauczaniu0
WCIES_WSP_BFTIK na lekcjach biologii i fizyki0
WCIES_WSP_CHTIK w nauczaniu chemii0
TIK_CPMTIK w planowaniu i realizacji ciekawych projektów międzynarodowych0
WCIES_CHTIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych - "chmura internetowa" źródłem szybkiej komunikacji0
WCIES_PiBTIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych - padlet i blog jako forma komunikacji0
WCIES_ETTIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych - tworzenie i wykorzystywanie e-testów0
WCIES_PRTIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych - tworzenie prezentacji w programie Prezi0
WCIES_UMTIK w pracy nauczyciela przedmiotów zawodowych - wykorzystanie urządzeń mobilnych0
TIK_URSUSTIK w pracy nauczyciela, w tym realizacji projektów międzynarodowych0
NMEMTIK w programie Erasmus+. „European Folk Tales: Hidden Treasures”0
INTERamTKTrakt Królewski w Warszawie – interaktywna nauka z aplikacjami mobilnymi0
iBelfer4Tworzenie elektronicznych zasobów na tablet do zajęć edukacyjnych dla uczniów i wspólnie z nimi (iTunes U)0
iBelfer3Tworzenie i korzystanie z multimediów oraz rozszerzonej rzeczywistości na tablecie0
ODlekTworzenie lekcji odwróconej - wideo oraz samouczki (tutoriale)0
TiPWTworzymy i prezentujemy wiedzę – infografiki w szkole0
AEduONLTworzymy i uczymy się z aplikacjami edukacyjnymi1
UCUUczymy się w cyfrowych uniwersytetach0
WCIES_WSPW wirtualnym świecie przyrody0
WebQONLWebQuest – jak to łatwo powiedzieć… i zrobić!0
WQ_UrsusWebQuest metodą edukacyjną w szkole0
WPRESSONLWordPress w edukacji0
sBAZWWprowadzenie do baz danych0
BAZPONLWprowadzenie do projektowania i tworzenia aplikacji baz danych, online0
WUPFONLWspieranie uczenia się z pomocą fiszek i nie tylko (szkolenie online)0
BOE3Współpraca i zarządzanie (dokumentami, czasem i innymi zasobami) z Office365 nie tylko w szkole0
GPIXONL_2Zaawansowana edycja grafiki w programie online – PIXLR1
ZKNZabawy z komputerem i nie tylko0
ZwTZajęcia w terenie inspiracją do uczenia się0
PREZIZaprezentuj się w Prezi0
sCDZastosowania edytora graficznego CorelDraw0
sEDZastosowania edytora tekstu Word0
RP_TIZastosowanie Tablicy Interaktywnej w nauczaniu – szkolenie Rady Pedagogicznej0
SGG
SIWS3Pobawmy się danymi na maturze0
SNPP_Sieć nauczycieli przedmiotów przyrodniczych0
SFWebSieć współpracy i samokształcenia dla fanów narzędzi Web 2.00
STDTSSieć współpracy i samokształcenia dla uczestników programu UODO: Twoje dane – Twoja sprawa1
SMIGLSieć współpracy i samokształcenia nauczycieli informatyki gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej „Nie bójmy się programować”0
SMISPSieć współpracy i samokształcenia Pomyśl, zaprojektuj, zaprogramuj0
SGGSieć współpracy i samokształcenia użytkowników GeoGebry1
SEDUTIKSieć współpracy i samokształcenia-EduTIKacja0
SNCNPSieć współpracy i samokształcenia: Narzędzia cyfrowe w pracy nauczyciela przedszkola0
SPSSieć współpracy i samokształcenia: Przygody ze Scratchem0
SPEduSieć współpracy i wymiany doświadczeń dotycząca projektów edukacyjnych0
SIWS4Sieć Współpracy: Algorytmy i wizualizacja kodu0
SIWS5Sieć Współpracy: Pierwsze kroki z micro:bit0
SIWS2Sieć Współpracy: Pomoce dydaktyczne na lekcjach informatyki0
SIWS1Sieć Współpracy: Programujemy w szkole ponadpodstawowej w Pythonie0
Szkolania dotyczące programowania
SCRATCH2Algorytmy w programach SCRATCH i SNAP!0
PSCAAlgorytmy w Scratchu0
PINSInstaKod – programowanie dla uczniów klas 4-60
LOGZAJęzyk Logo w zadaniach0
MIGLNie bójmy się programować0
PCPPProgramowanie w C++0
PJSProgramowanie w JavaScript0
Scratch1Wprowadzenie do programowania w SCRATCHu0
sPHPzZaawansowane Programowanie W Języku PHP Z Elementami MYSQL0
PSCZZabawy w Scratchu0
Technologia informacyjna w pracy doradcy metodycznego
CDORONLCyfrowy doradca1
wMOODLE_DPlatforma Moodle dla doradców0