logo


NADAJEMY NOWĄ WARTOŚĆ UCZENIU SIĘ I NAUCZANIU

Planowane szkolenia wg dat

Planowane szkolenia wg tematów

Pełna oferta

Konferencje

Szkolenia wg tematów


SymbolTematLiczba szkoleńSzczegóły
GAP_WarszawaAplikacje przyrodnicze w chmurze1Zobacz szczegóły
GAP_OstrołękaAplikacje przyrodnicze w chmurze1Zobacz szczegóły
AUD1Audacity – edycja oraz tworzenie materiałów audio cz. 11Zobacz szczegóły
AUD_2Audacity – zaawansowana edycja oraz tworzenie materiałów audio, cz. 21Zobacz szczegóły
BOE1Bezpłatny Office365 dla szkoły w rękach nauczyciela (wprowadzenie)1Zobacz szczegóły
DKTIKDziedzictwo kulturowe z TIK uczy i inspiruje1Zobacz szczegóły
EBiZONLEdukacja dla bezpieczeństwa i zdrowia wspomagana TIK1Zobacz szczegóły
PNPONLEdukacja przedszkolna z TIK a nowa podstawa programowa1Zobacz szczegóły
GPIXONL1Edycja grafiki w programie online – PIXLR1Zobacz szczegóły
GISwPPGeograficzne Systemy Informacyjne w nowej podstawie programowej1Zobacz szczegóły
HUMTIKONLHumaniści lubią TIK, albo czy Korczak stosowałby TIK w swojej pracy?1Zobacz szczegóły
InterKRInteraktywna nauka o kulturze i regionie1Zobacz szczegóły
KOMTDONLKomiksy w ToonDoo1Zobacz szczegóły
KJOKomunikujemy się w języku obcym wykorzystując TIK1Zobacz szczegóły
VIDONLLekcje wideo z EDpuzzle1Zobacz szczegóły
PFIZNowe pomysły na lekcje fizyki wspierane TIK, czyli fizyka z tabletem1Zobacz szczegóły
ARKM 1Od podstaw do matury – Arkusz kalkulacyjny - część I3Zobacz szczegóły
ARKM 2Od podstaw do matury – Arkusz kalkulacyjny - część II3Zobacz szczegóły
PETIKOd pomysłu poprzez realizację do prezentacji projektu, czyli jak TIK może wspierać projekty edukacyjne1Zobacz szczegóły
BOE2OneNote Class Notebook oraz Sway1Zobacz szczegóły
OZEFOtwarte zasoby edukacyjne w nauczaniu fizyki z nową podstawą programową1Zobacz szczegóły
PARPierwsze kroki z Arduino1Zobacz szczegóły
BLNONLPlatforma Blendspace do tworzenia lekcji1Zobacz szczegóły
PMSPodróże z mapą w sieci1Zobacz szczegóły
PRONLPrezentacje online inne niż w Prezi1Zobacz szczegóły
PCPPProgramowanie w C++1Zobacz szczegóły
GPP_OstrołękaProgramujemy praktycznie – zabawa z robotami w klasach IV-VIII1Zobacz szczegóły
ProAKProgramujemy w JS z Akademią Khana1Zobacz szczegóły
PGZONL1.1Python cz. 1.1 - grafika żółwia1Zobacz szczegóły
PGZONL1.2Python cz. 1.2 - grafika żółwia1Zobacz szczegóły
PPAONL2.2Python cz. 2.2 - algorytmika1Zobacz szczegóły
QiTONLQuizy, testy online2Zobacz szczegóły
BOE4SharePoint i podstawy administrowania usługą Office 3651Zobacz szczegóły
GSC_OstrołękaStop cyberprzemocy. Bezpieczeństwo uczniów w sieci1Zobacz szczegóły
SKGONLStwórzmy komunikat graficzny w sieci1Zobacz szczegóły
SymONLSymetrie z GeoGebrą1Zobacz szczegóły
TSBTablica interaktywna SMART Board na lekcji3Zobacz szczegóły
BTIKTIK w nauczaniu biologii w zreformowanej szkole podstawowej1Zobacz szczegóły
iBelfer4Tworzenie elektronicznych zasobów na tablet do zajęć edukacyjnych dla uczniów i wspólnie z nimi (iTunes U)1Zobacz szczegóły
AEduONLTworzymy i uczymy się z aplikacjami edukacyjnymi1Zobacz szczegóły
UCUUczymy się w cyfrowych uniwersytetach1Zobacz szczegóły
GWK_WarszawaWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole2Zobacz szczegóły
GWK_CiechanówWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole1Zobacz szczegóły
GWK_OstrołękaWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole1Zobacz szczegóły
GWK_PłockWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole1Zobacz szczegóły
GWK_RadomWirtualne klasy - narzędzia nauczania zdalnego w szkole1Zobacz szczegóły
BOE3Współpraca i zarządzanie (dokumentami, czasem i innymi zasobami) z Office365 nie tylko w szkole1Zobacz szczegóły
GPIXONL_2Zaawansowana edycja grafiki w programie online – PIXLR1Zobacz szczegóły
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Zawsze możesz zmienić te ustawienia - Polityka prywatności.